Find us on Facebook

Sidan 3 av 15 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 145

Ämne: Ett schysst forum har en humortråd...

Standard Ja dessa Japaner..

Det är ett stort steg för utveklingen inom kameratekniken som japanerna lyckats med, äntligen efter år av arbete och misslyckanden så har de till slut lyckats uppfinna en slutare till kameran som är så snabb att de till slut lyckades med sin dröm...

Slutaren är så otroligt snabb att de numera vid ett flertal tillfällen lyckats ta kort på kvinnor när de har munnen stängd.......
    Turbo?? är inte det en form av konstgjord andning??
    http://www.restorers.se
    challenger -70

Reg.datum
    Oct 2010

Standard Aj faen

"Man är som man är när man inte blev som man skulle"

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Jag får väl bidra lite jag med då. Inte så fräck men fyndig.
    http://www.v8volvo.se/mekartips/rest...n/roadsex.html
    Min egen tips-sajt. --> http://www.v8volvo.se/mekartips/

Reg.datum
    Oct 2010

Standard Fyndig jajjemen

:d:d

Reg.datum
    Oct 2010

Standard Fräckis

Det är kanske inte värt man är så uppkäftig alla gånger!
    Kent som var nygift, sa till sin fru
    - Du måste ha helt klart för dig att vissa saker gäller i vårt äktenskap.
    - På lördagar ser jag på V75 o fotboll. Fredagar är det puben med grabbarna och på onsdagar Solvalla kl 21,30 .
    Glömde säga att tisdag kvällar då spelar vi poker .

- Ja ja svarar nyblivna hustrun, - Du ska veta en sak, att här hemma kn-llas det varje kväll kl 21.00 antingen Du är hemma eller inte........

Standard En liten på typ samma tema..

Det var för länge sedan, kvinnan hade gift sig under stor baluns med storbonden i trakten, på väg hem från bröllopet i häst och vagn sitter hon och tänker vilken tur hon haft, helt plötsligt snubblar hästen till, "det var en gång" säger bonden lugnt, kvinnan funderar lite på varför han sa så när hästen återigen snubblar till, "det var två gånger" säger bonden, kvinnan fnittrar lite inom sig och tänker, han verkar lite stollig gubben min, då snubblar hästkraken till igen, bonden håller in hästen, kliver ur vagnen tar fram ett gevär och går fram och skjuter ihjäl den med ett skott i pannan, kvinnan blir oxtokig, hon skäller och gormar på mannen i flera minuter, när hon lugnat sig och sitter med tjurig min säger mannen lugnt, "det var en gång".....
    challenger -70

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gurragas Visa inlägg
    Det var för länge sedan, kvinnan hade gift sig under stor baluns med storbonden i trakten, på väg hem från bröllopet i häst och vagn sitter hon och tänker vilken tur hon haft, helt plötsligt snubblar hästen till, "det var en gång" säger bonden lugnt, kvinnan funderar lite på varför han sa så när hästen återigen snubblar till, "det var två gånger" säger bonden, kvinnan fnittrar lite inom sig och tänker, han verkar lite stollig gubben min, då snubblar hästkraken till igen, bonden håller in hästen, kliver ur vagnen tar fram ett gevär och går fram och skjuter ihjäl den med ett skott i pannan, kvinnan blir oxtokig, hon skäller och gormar på mannen i flera minuter, när hon lugnat sig och sitter med tjurig min säger mannen lugnt, "det var en gång".....
    Den var faktiskt rolig.
    BB Nova -68
    [I]Tack, RIMEK AB, Johanneshovs plåtslageri AB, GULF Sverige samt BRILLKO Engineering

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52
    RUNNER UP NORD VS SYD 2004
    VINNARE VALHALLA CUP 2006
    RUNNER UP STOCKHOLM CUP 2006
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2012
    VINNARE ESKILSTUNA SHOOTOUT GATDÄCK 2013
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2014
    VINNARE 50th ANNIVERSARY TOUR 2018

Reg.datum
    Oct 2010

Standard ..kan bara hålla med

...ateist som jag är så drar jag denna:

Den katolske prästen lärde den unge pojken att onanera,
    --det var coolt det här, sade den unga pojken!

Ja säger prästen, å när du blir äldre så kan du använda din egen snorre...

Standard Kanske är denna sann...

On July 20, 1969, as Commander of the Apollo 11 lunar module, Neil Armstrong was the first person to set foot on the moon. His first words after stepping on the moon, " one small step for man, one giant leap for mankind," were televised to earth and heard by millions.

But just before he re-entered the lander, he made the enigmatic remark "Good luck, Mr. Gorsky."
    Many people at NASA though it was a casual remark concerning some rival Soviet cosmonaut.

However, upon checking, there was no Gorsky in either the Russian or American space programs.
    Over the years many people questioned Armstrong as to what the "good luck, Mr.Gorsky" statement meant, but Armstrong always just smiled.

On July 5, 1995, in Tampa Bay , Florida, while answering questions following a speech, a reporter brought up the 26-year-old question to Armstrong. this time he finally responded. Mr.Gorsky had died, so Neil Armstrong felt he could now answer the question.
    In 1938, when he was a kid in a small mid-west town, he was playing baseball with a friend in the backyard. his friend hit the ball, which landed in his neighbor's yard by their bedroom window.
    His neighbours were Mr. and Mrs.Gorsky.
    As he leaned down to pick up the ball, young Armstrong heard Mrs.. Gorsky shouting at Mr.Gorsky:
    "Sex! you want sex?! you'll get sex when the kid next door walks on the moon!"
    challenger -70

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Blir fru Gorsky fru Wesström på svenska

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •