Sidan 11 av 15 FörstaFörsta ... 910111213 ... SistaSista
Resultat 101 till 110 av 145

Ämne: Ett schysst forum har en humortråd...

Reg.datum
    Feb 2008

Standard Ett sunt liv

En läkare uppmärksammade på sin morgonpromenad en gammal dam, som satt utanför sitt hus och rökte en cigarr. Han gick fram till henne och sa: ”Jag kan inte undgå att lägga märke till hur lycklig du ser ut. Vad är din hemlighet?”
    ”Jag röker tio cigarrer om dan”, sa hon. ”Innan jag går till sängs röker jag en stor skön joint. Dessutom dricker jag varje vecka en hel flaska Jack
    Daniels och äter bara skräpmat. Till helgen häller jag i mig piller, har sex och utövar ingen sport.”
    ”Det är ju helt otroligt! Hur gammal är du?”
    ”Fyrtio”, svarade hon.

Reg.datum
    Jul 2010

Standard

De gäller å leva mens man kan

Reg.datum
    Oct 2010

Standard Skoj

Kallt i skogen på midsommarafton
    Det var midsommar och Kerstin var på dans, då hon träffade en riktig charmör. De dansade inte länge innan det började hetta till, och det slutade inte bättre än att de hamnade i skogen...*
    Då tyckte Kerstin att det var lite pinsamt det här, för hon visste ju inte vad hennes "charmör" hette. Så hon frågade honom och han svarade att han hette Frost, och Kerstin började gapskratta. Frost, han blev ju lite fundersam, så han frågade vad Kerstin skrattade så mycket åt.
    - Ja, inte trodde jag att jag skulle få frost i musen på midsommar!

Hungrig?
    Det var en kille som fick följa med en äldre dam hem. Det gick hett till i sängen och killen tyckte det började bli lite torrt. Så han frågade om hon hade nån kräm.
    - Kräm? fräste damen, nej men rid färdigt först så kan du få lite flingor och mjölk sen.

Bryggaren!
    En kvinna skrattade och pekade på ölmagen till en man och sade:
    -Är det Falcon eller Pripps du har där inne?
    Mannen blev lite ställd, men svarade:
    -Jag har ingen aning, men det finns en kran under om Du vill smaka*J

Värt att veta
    Det finns 70 sätt att tillfredsställa en kvinna på:
    - 69an och en tur till Ullared!
    *
    Arla????
    En bonde beställer en högteknologisk mjölkningsmaskin och när den levereras slumpar det sig så att hans fru är bortrest.*
    Bonden bestämmer sig därför för att testa maskinen på sig själv först. Han för in snoppen i utrustningen och trycker på startknappen. Maskinen gör ett bra jobb och han har det minst lika trevligt som när frugan är i farten.*
    Men när han är färdig kan han inte ta bort maskinen. Han tittar i manualen, men utan att hitta något som kan hjälpa honom. Han trycker på varenda knapp, men det enda som händer är att maskinen skakar, klämmer och suger mer eller mindre.*
    Till sist bestämmer han sig för att ringa upp tillverkaren.*
    - Ja, hallå, jag har just köpt en mjölkningsmaskin av er. Den är jättebra, men jag undrar hur man gör för att ta av den från kornas spenar.
    - Inga problem, maskinen är programmerad så att den automatiskt släpper taget när den har samlat ihop två liter mjölk!
    *

Reg.datum
    Jul 2008

Standard Heja megaman!

Den med bryggarn satt bra! Synd att kranen har en tendens att vilja lukta illa när man äntligen blivit så gammal att man lärt sig alla knep Men, Wtf, det finns ju tvål & vatten Ullared stryker vi, tycker 69,an räcker mer än nog Härliga historier du gav oss där! Har du fler på lager så shoot man

Reg.datum
    Oct 2010

Standard Fräcka torsdag

Tar en fräckis, det är ju snart helg!

I sitt försök att krydda sexlivet lite, hade Stina köpt ett par spetstrosor med öppen gren. På kvällen, när Stina och Åke satt i soffan och såg på teve, hade Stina klätt sig i sina nya trosor och morgonrock. Hon lutar sig tillbaka i soffan med skrevet mot Åke, men han märker först inget.
    Hon särar lite lätt på benen och hans blick far genast dit. Hon stänger benen igen och Åke fortsätter titta på teven. Hon särar på benen igen, denna gång lite mer, och åter igen far Åkes blick mot hennes skrev och hon stänger benen igen. - Vad har du på dig under morgonrocken? frågar Åke.
    - Spetstrosor med öppen gren, svarar Stina. - Tänkte väl, sa Åke. Trodde först du hade satt dig på katten…
    Dodge Charger HEMI SRT8 ProCharger

Reg.datum
    Oct 2007

Standard Hålla tal...

På tal om diskussioner i en annan tråd kom jag ihåg en vits jag hörde för många år sedan:

Det gällde en debatt i en kommunalsal, vad som debatterades är okänt men synpunkterna haglade och det blev mer och upprört och högljutt.

Till slut var det en ledamot som reste sig och sade med myndig stämma:
    - Nu har jag hört på alla argument och är jag så upprörd så jag kan inte
    hålla käften längre, tack för ordet! (Ridå..)

En annan vits jag minns var när två politiker träffades, den ena sade till den andra:
    -Vad sade du på kommunalmötet igår?
    -Äsch, inget särskilt.
    -Nej, det fattar jag men hur lade du orden...?

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av megaman Visa inlägg
    tar en fräckis, det är ju snart helg!

I sitt försök att krydda sexlivet lite, hade stina köpt ett par spetstrosor med öppen gren. På kvällen, när stina och åke satt i soffan och såg på teve, hade stina klätt sig i sina nya trosor och morgonrock. Hon lutar sig tillbaka i soffan med skrevet mot åke, men han märker först inget.
    Hon särar lite lätt på benen och hans blick far genast dit. Hon stänger benen igen och åke fortsätter titta på teven. Hon särar på benen igen, denna gång lite mer, och åter igen far åkes blick mot hennes skrev och hon stänger benen igen. - vad har du på dig under morgonrocken? Frågar åke.
    - spetstrosor med öppen gren, svarar stina. - tänkte väl, sa åke. Trodde först du hade satt dig på katten…
    :d:d:d:d:d

Standard

Avd. hantverkare..
    Turbo?? är inte det en form av konstgjord andning??
    http://www.restorers.se
    challenger -70

Reg.datum
    Oct 2010

Standard Leeeer den här "fåniga tråden" höjer ju livsandarna åtm...

Gooooa grabbar är vad ni är jisses vad många fin fina storys man fick slicka i sig utav innan klövarna ska upp i lopplådan.

KRAAAAAM O GUNATT
    Karl-Astrid
    "Man är som man är när man inte blev som man skulle"

Reg.datum
    Jun 2008

Standard

För er som funderat på ett substitut för vinyl-tak:
    http://thereifixedit.failblog.org/20...-tape-leather/

För övrigt en sajt värd att ögna igenom.
    Dodge Challenger 1971 318" 4BBL, rostig som en A-lagares kallingar...
    Original: snik och allting kräkblått.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •