Find us on Facebook

Sidan 3 av 75 FörstaFörsta 123451353 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 744

Ämne: Dagens händelse

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av DusterV8 Visa inlägg
    det var på southern streeters i södertälje blev en kanonkväll och kom inte hem förens vid halv 9 på morgonen gogetters spelade riktigt bra och rolle från rockits hoppade in å sjöng på nån låt oxå som nån form av skruvat gästspel mycket prisvärt med tanke på att det bara kostade 20 kr i dörren
    Fränt!!!

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fast Freddy Visa inlägg
    Jahopp då har man vart nere med 2 utav grabbarna i teamet å mekat lite på TF'en idag då.... Träna på montera toppar, ventilkåpor, tändning, lite av soppasystemet, kompressor (från en nitro altered dock men de e samma skit hehe) etcetc.... Sen fick man träna lite på slå ihop kopplingspaketet, ett jävl a pill detdära.... Blev ett par timmar idag
    Imorrn ska ja ner till egna garaget å stor serva min Caprice tänkte jag!

Bifogar lite bilder när man ändå e igång =)
    Håller med DusterV8, klara stilpoäng. Nytt TF team? Är det SVDA som gäller?

Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Feffe Visa inlägg
    Håller med DusterV8, klara stilpoäng. Nytt TF team? Är det SVDA som gäller?
    Yes alldeles färskt. Är väl en "räv" som hållt på länge me dragracing och senast har han lekt med en Nitro altered som äger, bygger och kör raketen.
    Sen är det ett par lite äldre och kunniga meckar med i teamet, och sen även 2st ungtuppar, jag och en polare som båda är 19.
    Vi är med och lär oss genom att skruva kan man väl säga hehe, målet är att vi ska va fulllärda till säsongens start. Gnäller inte på att man får börja med å lära sig å skruva på en BAE 500cui kompressormatad nitromaskin

I år kommer det åkas lite smått, licensuppkörning, Veidec på Mantorp är ett måste och kanske 1-2-3 tävlingar till beroende på hur allt går. Sen 2011 är det hårdkörning, då hoppar vi rakt in i EM

/Over and out!

Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fast Freddy Visa inlägg
    Yes alldeles färskt. Är väl en "räv" som hållt på länge me dragracing och senast har han lekt med en Nitro altered som äger, bygger och kör raketen.
    Sen är det ett par lite äldre och kunniga meckar med i teamet, och sen även 2st ungtuppar, jag och en polare som båda är 19.
    Vi är med och lär oss genom att skruva kan man väl säga hehe, målet är att vi ska va fulllärda till säsongens start. Gnäller inte på att man får börja med å lära sig å skruva på en BAE 500cui kompressormatad nitromaskin

I år kommer det åkas lite smått, licensuppkörning, Veidec på Mantorp är ett måste och kanske 1-2-3 tävlingar till beroende på hur allt går. Sen 2011 är det hårdkörning, då hoppar vi rakt in i EM

/Over and out!
    mycket fränt är det topolino altereden som synts en del på kjula i sommras kanske? haha den skrämde halvt livet ur min unga vackra dam på kjula

önskar lycka till med sommarens åkande och skruvande!
    Mopar or no car
    Duster 73 340cui
    Ja jag är såhär dryg

Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av DusterV8 Visa inlägg
    mycket fränt är det topolino altereden som synts en del på kjula i sommras kanske? haha den skrämde halvt livet ur min unga vackra dam på kjula

önskar lycka till med sommarens åkande och skruvande!
    Kan nog stämma ganska bra det =)
    Tackar!

Reg.datum
    May 2007

Standard

Vill bara tipsa om att Sonisphere kommer till Sthlm i sommar! 7-augusti. B.la spelar Slayer, Mötley Crue och Iron Maiden.

Go catch a 'Cuda if you can
    'Cuda 340 -72
    http://www.motorheads.se/

I can't go to work today - The voices said, "Stay home and clean the guns"

Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Jahopp idag har man tillägnat dagen till att göra lite mallar, tvätta grejjor till tändsystemet så allt ser shysst ut etc. Har färdigställt toppar etc och tejpat ihop, så dom är "race ready" hehe.... Vi provmontera även vingfäste, pula lite på framvagn, grabbarna svetsade lite stag etc... Skojj skojj!

Nu har man knäppt en pilsner och ska iväg till boda å lyssna på Go Getters innan det bär av emot Lucia Crusingen på sveavägen =)

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Kolboda? Såg att dom hade slagit upp ett tält framför Svinstian bar.
    Meckar ni i Jakan?

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Det där Yahoo Messenger har aldrig varit nå´n höjdare i min dator.
    Kan funka hyffsat efter en ombootning eller två.
    Igår skötte windows XP ombootningen på egen hand. Kom in i nå´n slags bootlooping...

Nu äntligen är det dags att tejpa fast moderkort + processor på rälsen tänkte jag.
    Men icke! Jag kunde inte hålla mej borta utan började felsöka.
    Blåskärmen var så snabb att jag fick ta fram filmkameran för att dokumentera vad det stod.
    Det var nå´n registerfil som hade rasat vid senaste "dra-ut-sladden"-bootningen
    och efter att ha installerat XP på en annan hdd kunde jag med lite "dos"-trix
    ersätta filen med en lite äldre fil jag hade sparat undan.

Jag får magont och abstinens av så´nt här...
    Min egen tips-sajt. --> http://www.v8volvo.se/mekartips/

Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Feffe Visa inlägg
    Kolboda? Såg att dom hade slagit upp ett tält framför Svinstian bar.
    Meckar ni i Jakan?
    Yes Kolboda var där å röjjde hehe, shysst kväll =)

Nope, södra sidan utav stan!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •