Yes alldeles färskt. Är väl en "räv" som hållt på länge me dragracing och senast har han lekt med en Nitro altered som äger, bygger och kör raketen.
Sen är det ett par lite äldre och kunniga meckar med i teamet, och sen även 2st ungtuppar, jag och en polare som båda är 19.
Vi är med och lär oss genom att skruva kan man väl säga hehe, målet är att vi ska va fulllärda till säsongens start. Gnäller inte på att man får börja med å lära sig å skruva på en BAE 500cui kompressormatad nitromaskin
I år kommer det åkas lite smått, licensuppkörning, Veidec på Mantorp är ett måste och kanske 1-2-3 tävlingar till beroende på hur allt går. Sen 2011 är det hårdkörning, då hoppar vi rakt in i EM
/Over and out!
Vill bara tipsa om att Sonisphere kommer till Sthlm i sommar! 7-augusti. B.la spelar Slayer, Mötley Crue och Iron Maiden.![]()
![]()
Go catch a 'Cuda if you can
'Cuda 340 -72
http://www.motorheads.se/
I can't go to work today - The voices said, "Stay home and clean the guns"
Jahopp idag har man tillägnat dagen till att göra lite mallar, tvätta grejjor till tändsystemet så allt ser shysst ut etc. Har färdigställt toppar etc och tejpat ihop, så dom är "race ready" hehe.... Vi provmontera även vingfäste, pula lite på framvagn, grabbarna svetsade lite stag etc... Skojj skojj!
Nu har man knäppt en pilsner och ska iväg till boda å lyssna på Go Getters innan det bär av emot Lucia Crusingen på sveavägen =)
Kolboda? Såg att dom hade slagit upp ett tält framför Svinstian bar.
Meckar ni i Jakan?
Det där Yahoo Messenger har aldrig varit nå´n höjdare i min dator.
Kan funka hyffsat efter en ombootning eller två.
Igår skötte windows XP ombootningen på egen hand. Kom in i nå´n slags bootlooping...
Nu äntligen är det dags att tejpa fast moderkort + processor på rälsen tänkte jag.
Men icke! Jag kunde inte hålla mej borta utan började felsöka.
Blåskärmen var så snabb att jag fick ta fram filmkameran för att dokumentera vad det stod.
Det var nå´n registerfil som hade rasat vid senaste "dra-ut-sladden"-bootningen
och efter att ha installerat XP på en annan hdd kunde jag med lite "dos"-trix
ersätta filen med en lite äldre fil jag hade sparat undan.
Jag får magont och abstinens av så´nt här...![]()
Min egen tips-sajt. --> http://www.v8volvo.se/mekartips/