Sidan 73 av 73 FörstaFörsta ... 2363717273
Resultat 721 till 728 av 728

Ämne: Dagens händelse

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Duster340 Visa inlägg
    Prövade iofs en skvätt punch i lördags men måste ha underdoserat eller något..

Var hos läkaren idag och fick hostmedicin utskrivet mot eländet,nu hostar jag förvisso lika mycket men det gör inte lika ont iaf,lugnar det sig inte tills på måndag så får jag tydligen förmånen att bli röntgad,föredrar att skiten bara ger sig..

Värdo med förkylningar,verkar vara en rejäl sådan som går just nu,hopas du kryar på dig!

Men måste vara riktigt kul när det blir klart när det är såpass mycket jobb?

Flytet fortsatte förövrigt idag,tjejen ringde nyss och upplyste om att "check gauges" lampan blinkade på Durangon,slutade tydligen efter en stund ,nu är det förvisso en utmärkt anledning att köpa en sån där OBD scanner och alla vet ju att man alltid behöver fler verktyg men är ändå inte så sugen på att gräva i eländet,bruksbilar ska ju helst bara funka...
    Eftersom du minns vad du drack så har du underdoserat

En gammal husläkare jag hade berättade för mig att hostmedicin (slemlösande) är bortkastade pengar.
    Fungerar precis lika bra att dricka mycket vätska.
    Ta mig fan så tycker jag han hade rätt. Har inte köpt sånt på 15 år nu.

Ingen fara med mig, lite eftersläpande hosta som sagt men den börjar ge med sig den också. Tack för omtanken och krya på dig du med

Exaktimundo, brukisar ska bara funka. Mopar som brukis också, hardcore
    Verktyg är fan typ det roligaste man kan köpa. Klart du ska ha en OBD-läsare!
    BB Nova -68
    Tack, RIMEK AB, Johanneshovs plåtslageri AB, GULF Sverige samt BRILLKO Engineering

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52
    RUNNER UP NORD VS SYD 2004
    VINNARE VALHALLA CUP 2006
    RUNNER UP STOCKHOLM CUP 2006
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2012
    VINNARE ESKILSTUNA SHOOTOUT GATDÄCK 2013
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2014

VINNARE 50th Anniversary Tour 2018

Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av vigg Visa inlägg
    Eftersom du minns vad du drack så har du underdoserat

En gammal husläkare jag hade berättade för mig att hostmedicin (slemlösande) är bortkastade pengar.
    Fungerar precis lika bra att dricka mycket vätska.
    Ta mig fan så tycker jag han hade rätt. Har inte köpt sånt på 15 år nu.

Ingen fara med mig, lite eftersläpande hosta som sagt men den börjar ge med sig den också. Tack för omtanken och krya på dig du med

Exaktimundo, brukisar ska bara funka. Mopar som brukis också, hardcore
    Verktyg är fan typ det roligaste man kan köpa. Klart du ska ha en OBD-läsare!

Typiskt,jag som var så bra förr i tiden på att dosera

Mjo nu fick jag iofs icke slemlösande knark utskrivet,vilket jag inte alls är någon fan av,blir riktigt slö i huvudet av skiten men lugnar åtminstone ned hostan från topfuel nivå till att mer påminna om prostock.

Jajamen just 4 hjulsdriven Durango med 360 är kanske inte det förståndigaste viset att frakta arslet men riktigt bekvämt,får se vad nästa variant blir,har ju prövat två Capricer tidigare som jag trivts rätt bra med med

Jajjamen,får fixa en sådan när jag blivit en fungerande människa igen inte så dyra heller.

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Hörde för 15-20 år sedan att man ej ska använda vanliga dammsugaren till slipdamm.
    Slipade av golvet i garaget inför målning och tänkte, det är säkert bara en överdrift, lite går nog bra.

Efter 30 sek ändrades ljudet. Efter 60 sek var säkert 80% av suget borta och dammsugaren bolmade vitt slipdamm ÖVERALLT.
    Helt ny påse sattes igen på under en minut och sprack upp och läckte och satte igen filter totalt och sen började helvetet.

Slutade med att jag fick åka och köpa en grovdammsugare. Blev en Kärscher WD 4. Försökte sanera vanliga dammsugaren med den nya och tryckluft så gott det gick. Om för mycket slipdamm har gått in i lager så är det kört.
    Time will tell

Men blev ju "tvungen" att köpa en ny leksak! =)
    BB Nova -68
    Tack, RIMEK AB, Johanneshovs plåtslageri AB, GULF Sverige samt BRILLKO Engineering

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52

Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Hörde för 15-20 år sedan att man ej ska använda vanliga dammsugaren till slipdamm.
    Slipade av golvet i garaget inför målning och tänkte, det är säkert bara en överdrift, lite går nog bra.

Efter 30 sek ändrades ljudet. Efter 60 sek var säkert 80% av suget borta och dammsugaren bolmade vitt slipdamm ÖVERALLT.
    Helt ny påse sattes igen på under en minut och sprack upp och läckte och satte igen filter totalt och sen började helvetet.

Slutade med att jag fick åka och köpa en grovdammsugare. Blev en Kärscher WD 4. Försökte sanera vanliga dammsugaren med den nya och tryckluft så gott det gick. Om för mycket slipdamm har gått in i lager så är det kört.
    Time will tell

Men blev ju "tvungen" att köpa en ny leksak! =)

Typiskt hade kunnat berätta det för dig med fast i nutid prövade för bara något år sedan sist med samma kassa resultat!

Nya leksaker är alltid kul!
    Köpte en ny OBD läsare idag,den hittade dock inga felkoder,däremot hittade jag själv felkoden för dåligt med kylarvatten genom en manuell kontroll vilket andra hjälpsamma människor tydligen misslyckades med trotts att de ombads kika på lite såna där grundläggande grejor.

Nåja nu har jag iaf en sådär där felkodsläsare och en fantasi om att köpa en bruksbil med förgasare men utan dator igen.

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Druckit 2 Heineken. Vid den här tiden på fredagskvällen borde man ha druckit 8 i alla fall. Man börjar väl bli gammal...
    BB Nova -68

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52

Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Druckit 2 Heineken. Vid den här tiden på fredagskvällen borde man ha druckit 8 i alla fall. Man börjar väl bli gammal...

Du är inte ensam om den tanken,kan inte ens minnas när jag drack ens en kasse öl sist :/

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Duster340 Visa inlägg
    Du är inte ensam om den tanken,kan inte ens minnas när jag drack ens en kasse öl sist :/
    Avdelningen alkoholhistorier berättar..
    Eftersom det här är preskriberat (typ 25 år sedan) så käkade jag och en polare tillsammans före en fest.
    Vi tänkte att "en" snaps till maten var en bra idé. Vi snapsade ett helrör till maten. Sen började folk droppa in. Eftersom vi var fräscha och hade kul så fortsatte vi på samma linje.
    Han och jag snapsade därefter ett till helrör. En annan god vän bjuder sedan på en öl.
    Det är det sista jag minns av den kvällen. Ger mig fan på att det var den där ölen...
    Kan ju säga att det inte skulle funka idag. Iofs så fungerade det inte något vidare då heller
    BB Nova -68

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Sofia tänker till

Alex är ärlig

BB Nova -68

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52

Behörigheter för att posta