Find us on Facebook

Sidan 2 av 32 FörstaFörsta 123412 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 312

Ämne: Projekt Mustang -67

Standard

Citat Ursprungligen postat av vigg Visa inlägg
    Ja absolut...fråga Tommen..han kommer snart att åka Cheva =)

Templar..har du Panteran kvar apropå samla på bilar?
    Vad hände på SO..du lämna WO?
    Panteran är såld, så nu har jag bara P18 och 58an kvar och Mussen samt ytterligare ett P18 objekt som ska säljas samt en HD å ett par Zundapp moppar osv.
    Jag lämnade WO på SO då jag tyckte det vart rörigt! samt att en viss Porsche ägare skrev ut den "hemliga" tävlings strategin på Zatzy effter förarmötet, så jag surnade och sket i det........

Standard

Citat Ursprungligen postat av vigg Visa inlägg
    ?..ramlat och slagit dig? du e ju en sb kille =)
    Tycker den här bilen skulle passa med en snäll storkubikare, jag är inte religös på nått sätt men det är väldigt kul och reta Chrysler pojkar .......

Standard

Lite nya bilder!

Reg.datum
    Jan 2004

Standard Bbf

Finns en del kompletta motor här: http://www.eurodragster.com/classifi...asp?category=9

En bit bort men ett närmare alt: Västerås:http://www.vmperformance.com/mod.php...=17&page_id=16

Kolla längst ner, erbjudande 3. Bara att slänga i....

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Ok,58:an e en favorit..den e riktigt schysst.
    Förstår dig ang SO..riktigt rörigt och en del pajjasfasoner från alla möjliga håll.Fast det blev bättre än 2002 när det kördes 3 st SO..hehe.
    Cheva BB är en kanonmaskin..slår både Fård och Måpar konstruktionsmässigt vilken dag i veckan som helst..framförallt medan dem e någorlunda standardmässiga.
    Reta Chryslerpojkar är klart underskattat ..fast åka ifrån dem är roligast av allt ..oftast blir dock racen aldrig av då undanflykterna är fler än dem jobbiga kalla verklighetshästarna =)..hehe.
    Får erkänna att Mussen var klart ball märket till trots.
    BB Nova -68
    [I]Tack, RIMEK AB, Johanneshovs plåtslageri AB, GULF Sverige samt BRILLKO Engineering

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52
    RUNNER UP NORD VS SYD 2004
    VINNARE VALHALLA CUP 2006
    RUNNER UP STOCKHOLM CUP 2006
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2012
    VINNARE ESKILSTUNA SHOOTOUT GATDÄCK 2013
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2014
    VINNARE 50th ANNIVERSARY TOUR 2018

Standard

-FY FÄN VAD ÄCKLIGT... Ännu en Fård Raggare.... som om inte det skulle vara nog med Scheva "folk"....

Ganska ball Amerikansk Taunus faktist, eller -Njaa, färg valet är väl lite haltande...

Föresten, såg dig, eller din P1800 på TV här om morgonen. Det var någon kunskaps program pryling.. Han inte se hela, såg bara att vad fäsen, det är ju Cribbas P1800 på TV. Programmet handlade om hästkrafter/effekt... Sen igen så var det ju åter helt uppåt skogen att ha en Scheva motor med vilken försöka påvisa vad hästkrafter/effekt är... Det värsta av allt var att Scheva motorn sitter i en Sosialist bil...

Hur som... Jag är dock säker på att Fårrden kommer att röra på sig när du väl har fått den klar...

/Tommen
    1970 Dodge Charger 500
    /"I would rather push a Mopar down the road, than drive a Ford or a Chevy!"\

Reg.datum
    Nov 2005

Standard

Välkommen till forumet! Nu ska du inte reta honom för lådbi... menar Fårrden Tommen! Nä hjälp honom istället att få ordning på lådbi... Fårrden menar jag förstås.
    Snäll som jag är har jag därför ordnat en länk till hur man bygger en riktig lådbi... gaträcer-Fårrd:
    http://tv4.se/antligenhemma/547490.html

"Ni är mina vänner om ni gör som jag befaller."
    - Jesus Josefsson, nasare

Standard

Citat Ursprungligen postat av MeFirstCharger70 Visa inlägg
    -FY FÄN VAD ÄCKLIGT... Ännu en Fård Raggare.... som om inte det skulle vara nog med Scheva "folk"....

Ganska ball Amerikansk Taunus faktist, eller -Njaa, färg valet är väl lite haltande...

Föresten, såg dig, eller din P1800 på TV här om morgonen. Det var någon kunskaps program pryling.. Han inte se hela, såg bara att vad fäsen, det är ju Cribbas P1800 på TV. Programmet handlade om hästkrafter/effekt... Sen igen så var det ju åter helt uppåt skogen att ha en Scheva motor med vilken försöka påvisa vad hästkrafter/effekt är... Det värsta av allt var att Scheva motorn sitter i en Sosialist bil...

Hur som... Jag är dock säker på att Fårrden kommer att röra på sig när du väl har fått den klar...

/Tommen
    Den ska lackas om! som det känns nu blir den svart med silver ränder över huv tak osv, vad kan ilustruera effekt bättre än ett riktigt kraftpaket från Chevrolet.........

Standard

Citat Ursprungligen postat av Fast Templar Visa inlägg
    Den ska lackas om! som det känns nu blir den svart med silver ränder över huv tak osv, vad kan ilustruera effekt bättre än ett riktigt kraftpaket från Chevrolet .........
    -Hmm, finns det inget annat färg val du kan tänka dig? Svart är så jäkla utnött färg och det finns så många svarta bilar redan... När den tiden kommer då jag tar itu med karossen på min Laddare så kommer den att byta färg, är så trött på svart.. Ska måla om den så att den blir mer personlig och att det inte finns någon likadan...

Sen på kommentaren om Cheva motorer... Som Moparist så det enda jag är avis på er Cheva folk, det faktum att för de pengar jag bygger ihop EN Mopar motor, kunde man bygga ihop 4st GM motorer... Det suger aningen...

/Tommen
    1970 Dodge Charger 500
    /"I would rather push a Mopar down the road, than drive a Ford or a Chevy!"\

Standard

Citat Ursprungligen postat av MeFirstCharger70 Visa inlägg
    -Hmm, finns det inget annat färg val du kan tänka dig? Svart är så jäkla utnött färg och det finns så många svarta bilar redan... När den tiden kommer då jag tar itu med karossen på min Laddare så kommer den att byta färg, är så trött på svart.. Ska måla om den så att den blir mer personlig och att det inte finns någon likadan...

Sen på kommentaren om Cheva motorer... Som Moparist så det enda jag är avis på er Cheva folk, det faktum att för de pengar jag bygger ihop EN Mopar motor, kunde man bygga ihop 4st GM motorer... Det suger aningen...

/Tommen
    Jag vet två grejer till som ialla fall jag skulle va avis på om Cheva motorer om jag körde Mopar/Simca,
    1. Dom funkar! 2. Dom går fort!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •