Find us on Facebook

Sidan 45 av 45 FörstaFörsta ... 35434445
Resultat 441 till 444 av 444

Ämne: Pajkastning!!!

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Duster340 Visa inlägg
    Vet du hur svårt det är att finna en firma som är sugen på att byta ut en massa rostig plåt,kanske inte ni GM människor ska ju vara så märkvärdiga och smarta och ge fan i att åka med era finbilar i vägsaltet på vintrarna.
    Hehe, jag åker ju iofs inte på vintern med Novan (bara några få ggr) men denna sommar har den rullat rätt mycket gata då jag sålt biltransportern. Tyvärr i en del regn också.

Men vi som åker billiga slit och släng-cheva kan ju kosta på oss det. Tills skillnad från Måparfolket som är villiga att slänga upp 300.000 extra bara för att motorn har hemisfäriska förbränningsrum
    BB Nova -68
    [I]Tack, RIMEK AB, Johanneshovs plåtslageri AB, GULF Sverige samt BRILLKO Engineering

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52
    RUNNER UP NORD VS SYD 2004
    VINNARE VALHALLA CUP 2006
    RUNNER UP STOCKHOLM CUP 2006
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2012
    VINNARE ESKILSTUNA SHOOTOUT GATDÄCK 2013
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2014
    VINNARE 50th ANNIVERSARY TOUR 2018

Reg.datum
    Jun 2014

Standard

Citat Ursprungligen postat av vigg Visa inlägg
    Hehe, jag åker ju iofs inte på vintern med Novan (bara några få ggr) men denna sommar har den rullat rätt mycket gata då jag sålt biltransportern. Tyvärr i en del regn också.

Men vi som åker billiga slit och släng-cheva kan ju kosta på oss det. Tills skillnad från Måparfolket som är villiga att slänga upp 300.000 extra bara för att motorn har hemisfäriska förbränningsrum
    Vet en kille som åkte en hel vinter med en Duster73a någon gång i början på 2000talet,måparåkare är inte riktigt kloka.

Ja du ser betalar ohyggliga mängder med pengar för en motorkonstruktion där det aldrig går att få till en vettig squish,och som dessutom är hopplös att klämma ned i en liten bil och är hoppöst skittung.Kan sägas att jag förstått att moparfolket även kan tänka sig att betala ganska bra slantar för någon slags liten småblockare som producerades under hela 5 år med,en knota som faktiskt inte är så jäkla märkvärdig när det kommer till kritan..

Nåja man har ju ingen fårrrd iaf.

Reg.datum
    Jul 2012

Standard Fjortis fasoner.

Citat Ursprungligen postat av baging Visa inlägg
    Snälla Admin!!

Kan vi inte få en tråd som heter just "Pajkastning", där vi kan bete oss som dom 5-åringar vi blir när nån klagar på bilen, eller berättar att deras är betydligt snabbare??

En rejäl pajkastning kan ju faktiskt vara riktigt kul, och förhoppningsvis håller sej diskussionerna seriösa i alla andra ämnen!!!
    Tragiskt, verkligen, vuxna människor.

Reg.datum
    Dec 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ogrish Visa inlägg
    Tragiskt, verkligen, vuxna människor.
    Skönt förstainlägg
    BB Nova -68
    [I]Tack, RIMEK AB, Johanneshovs plåtslageri AB, GULF Sverige samt BRILLKO Engineering

396" NA Bracket/gatbil
    1.55
    7.31
    11.52
    RUNNER UP NORD VS SYD 2004
    VINNARE VALHALLA CUP 2006
    RUNNER UP STOCKHOLM CUP 2006
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2012
    VINNARE ESKILSTUNA SHOOTOUT GATDÄCK 2013
    VINNARE PISTONHEAD OPEN CUP 2014
    VINNARE 50th ANNIVERSARY TOUR 2018

Behörigheter för att posta